SaltPepper Brand Design | Energiczny redesign marki Active90
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12466
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12466,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Energiczny redesign marki Active90

Active90 to linia kosmetyków w portfolio marki Uroda, przeznaczona dla osób aktywnych, energicznych i uprawiających sport. Stanęliśmy przed zadaniem zaprojektowania nowego key visuala dla tej właśnie sportowej linii Urody, przeznaczonej do osób młodych a w konsekwencji: przeprojektowania opakowań wszystkich produktów.

Koncepcję kreatywną oparliśmy właśnie na dynamice charakteryzującej produkty z tej linii. Energię ukazaliśmy poprzez elementy graficzne wywołujące skojarzenia z profesjonalnym obuwiem sportowym. To właśnie fragment odcisku buta z wyraźnie rozpoznawalną “oddychającą” strukturą stanowi główną część visuala. W rozróżnieniu wariantów żeński/męski postawiliśmy na łatwo identyfikowalne kody kolorystyczne: róż i granat. Jaskrawa kolorystyka uzupełniająca również podkreśla sportowy charakter produktów.
Nowe opakowania wyrażają charakter produktów Active90, komunikując nowoczesność i dynamizm oraz dzięki projektowej konsekwencji tworzą teraz spójną linię na drogeryjnej półce.

Category
Packaging
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging