Międzynarodowy producent frytek, firma Farm Frites International B.V., działający na rynku polskim głównie w kanale HoReCa, podjął decyzję o rozszerzeniu portfolio produktowego, skierowanego na rynek detaliczny. Naszym zadaniem było stworzenie kompleksowej koncepcji nowego, konsumenckiego brandu frytek w segmencie Premium akcentujący zdrowsze walory produktów w relacji do zwykłych frytek, uzyskane m.in. dzięki olejowi rzepakowemu.
Zaprojektowaliśmy koncepcję brandu, opartej na walorze naturalności, komunikowanym począwszy od nazwy, poprzez logo, a na designie opakowań skończywszy. Głównym elementem projektu jest wykorzystanie faktury splotu jutowego worka, która kojarzy się z produktami naturalnego pochodzenia. Logotyp stylizowany na odręczne pismo został również umieszczony na jutowej fakturze worka zwieńczając opakowanie.
Szczególnie dużo uwagi poświęcono na wypracowanie apetycznej prezentacji produktu, który wzbogacono wystylizowanymi dodatkami. Oczkiem w głowie Agencji było wypracowanie wyjątkowej kolorystyki oraz wyróżniające się przygotowanie do druku dzięki czemu projekt w bonecie prezentuje się wyjątkowo smakowicie, zachęcając klienta do zakupu.