SaltPepper Brand Design | Lux Med – Design przewodnika
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12653
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12653,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Lux Med – Design przewodnika

Dla firmy Luxmed opracowaliśmy projekt unikalnego przewodnika po 30 najciekawszych miejscach w Polsce. Przewodnik promujący zdrowy styl życia i aktywną formę wypoczynku, skierowany jest do klientów i pracowników firmy.

Do zadań agencji należało zarówno kompleksowe opracowanie  graficzne, jak i skład 120-stronicowego przewodnika. Projekt wymagał również stworzenia 6 ikon symbolizujących różne kategorie rozrywki.

Zastosowaliśmy wyrazistą kodyfikację kolorystyczną rozróżniającą regiony Polski, a fotografie zaprezentowaliśmy w sposób energiczny dzięki zastosowaniu ostrych krawędzi przecinających przestrzeń każdej ze stron w nieregularne geometryczne kształty. Dzięki temu nadaliśmy publikacji dynamiki i wrażenia ruchu, dbając jednocześnie o odpowiednią hierarchię informacji. Energia zobrazowana na stronach przewodnika stanowi kwintesencję jego misji: promocji zdrowego, aktywnego wypoczynku.

Category
Corporate Publishing
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging