SaltPepper Brand Design | Plusssz – redesign opakowań
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12200
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12200,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Plusssz – redesign opakowań

Dokonaliśmy kompleksowego redesignu opakowań preparatów witaminizowanych marki Plusssz. W założeniu miała to być ewolucja brandu, która uatrakcyjniłaby produkt w oczach konsumentów.

Na początku agencja dokonała liftingu logotypu, a następnie przeprojektowała 9 opakowań różnych wariantów produktu. Głównym elementem wszystkich etykiet stał się umieszczony w centrum transparentny pasek, ukazujący wnętrze opakowania. Teraz konsumenci mogą zbadać jakość produktu i sprawdzić, jak wiele tabletek pozostało.

Nowe opakowania wyróżniają się perłowym, iskrzącym się lakierem, który dodaje im premiowości. Rebranding unowocześnił opakowania oraz sprawił, że stały się bardziej czytelne i przyjazne konsumentowi.

Category
Packaging
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging