SaltPepper Brand Design | Melisa – repozycjonowanie marki
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12195
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12195,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Melisa – repozycjonowanie marki

Marka Uroda powierzyła nam odświeżenie opakowań pełnej linii produktów Melisy: kosmetyków z długą historią na polskim rynku.
W naszej strategii postawiliśmy na kluczowe benefity produktów: naturalność i delikatne, kojąco-nawilżające walory kosmetyków, tworząc linię kreatywną opartą na klasycznej, minimalistycznej elegancji.

Nowy design opakowań podkreśla łagodząco-nawilżające właściwości melisy stanowiącej swoiste DNA marki. Zobrazowaliśmy esencję płynącą z tej leczniczej rośliny czyniąc z niej głównego bohatera key visuala, a jednocześnie ograniczając do niezbędnego minimum liczbę elementów współwystępujących na etykiecie.

W efekcie wypracowaliśmy wyrazisty, bezpośredni przekaz – niezmiennie czytelny również dla konsumentek przywiązanych od lat do marki. Zachowaliśmy przy tym oszczędność formy z dbałością o klasyczną elegancję i równowagę wizualną podkreślającą naturalne walory produktu.
Nowe opakowania strukturalne w połączeniu z odświeżonym designem otwierają Melisie możliwość konkurowania z produktami z zupełnie nowej dla marki półki kosmetycznej.

Category
Packaging
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging