SaltPepper Brand Design | NetWorkS – identyfikacja wizualna
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12636
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12636,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

NetWorkS – identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy logotyp wraz z systemem identyfikacji wizualnej oraz stroną internetową dla nowopowstałej spółki NetWorkS!, powołanej przez dwóch wiodących operatorów telefonii komórkowych: T-Mobile oraz Orange. Nowa spółka, o technicznym profilu, ma się zająć obsługą radiowych sieci dostępowych obu operatorów, działając w sektorze usług B2B.

 

Zgodnie z charakterem działalności spółki NetWorkS!, stworzyliśmy znak podkreślający jej nowoczesność i inżynieryjność, doskonale wpisujący się w trendy komunikacji w mediach cyfrowych. Przepływ fal radiowych symbolicznie ujęty w czerwonym sygnecie, dodatkowo podkreśla charakter firmy. Szara, techniczna czcionka odróżnia znak od logotypów znanych operatorów komórkowych.

 

Spójna identyfikacja wizualna akcentuje najważniejsze wartości spółki: innowacyjność, nowoczesność, technologiczność, efektywność i profesjonalizm.

Category
Corporate/Brand identity
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging