SaltPepper Brand Design | Budimex – Corporate Identity
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
11991
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-11991,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Budimex – Corporate Identity

Z Budimexem rozpoczęliśmy współpracę w 2010 roku od opracowania nowego key visuala oraz platformy komunikacyjnej dla linii materiałów reklamowych i promocyjnych. Koncept graficzny miał podkreślić kompleksowość usług oraz akcentować najważniejsze wartości firmy: innowacyjność i profesjonalizm.

Naszym rozwiązaniem było stworzenie konceptu opartego na filozofii mocnego brandingu „Brand centric” opierającym się na wyeksponowaniu pierwszej i ostatniej litery logotypu Budimex-u, między którymi zawarty został rdzeń działalności firmy, ujęty w formie prostych i czytelnych ikon (infrastruktura komunikacyjna, budownictwo kubaturowe oraz energetyka i ekologia).

Zastosowana kolorystyka nawiązuje do barw firmowych, a nowoczesny i elegancki design wyraża wartości marki. Oszczędna, i dzięki temu czytelna ikonograficzna forma stanowi silny wyróżnik brandu.

Category
Brand Communication
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging