SaltPepper Brand Design | PZPN Puchar Polski – identyfikacja wizualna
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12588
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12588,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

PZPN Puchar Polski – identyfikacja wizualna

Stworzenie nowoczesnego, dynamicznego logotypu rozgrywek Pucharu Polski. Dotychczasowy znak Pucharu Polski nie był samodzielnym znakiem. Logotyp sponsora dominował nad nazwą Puchar Polski. Logotyp nie przystawał do prestiżu rozgrywek. Był archaiczny, nie komunikował wartości, jakie niesie piłka nożna: ducha rywalizacji, energii, dumy narodowej.

 

Uporządkowanie nośników komunikacji Pucharu Polski. Wymogiem było zawarcie kształtu Pucharu w logotypie. Logotyp należy do rodziny znaków PZPN i musiał odpowiadać mu stylistyką.

 

Stworzyliśmy nowoczesną identyfikację wizualną zawierającą najbardziej istotne elementy: kształt pucharu i piłki. W efekcie powstał nowoczesny logotyp, przystosowany do komunikacji i prezentacji w nowych mediach, wpisujący się w najnowsze trendy światowe.

 

REFERENCJE

Category
Corporate/Brand identity
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging