SaltPepper Brand Design | Drosed – nowa identyfikacja wizualna etykiet Kurczaka Zagrodowego i Rosołowego
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12447
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12447,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Drosed – nowa identyfikacja wizualna etykiet Kurczaka Zagrodowego i Rosołowego

Grupa Drosed postanowiła odświeżyć identyfikację wizualną etykiet Kurczaka Zagrodowego i Kurczaka Zagrodowego Rosołowego – dostępnego na polskim rynku od 10 lat. Z naszego punktu widzenia, projekt od strony strategicznej i graficznej wymagał gruntownej rewolucji, dzięki której Kurczak Zagrodowy (w dwóch odmianach) stałby się silnym brandem samym w sobie, z mocną pozycją na wyjątkowo ciasnej półce.

 

Opracowaliśmy dwie spójne graficznie, eleganckie etykiety nadające brandowi charakteru premium, jednak silnie rozróżniające obie odmiany produktu (Kurczak Zagrodowy i Kurczak Zagrodowy Rosołowy). Dzięki intensywnej, szlachetnej kolorystyce (granatowa zieleń i złoto) oraz unikalnemu kształtowi etykiety produkt mocno wybija się z półki. Zrezygnowaliśmy ze zdjęć na rzecz szkicowanych elementów (wizerunek kurczaka na tle ekologicznej fermy), co podkreśla naturalność produktu.

 

Etykieta oddaje naturalność i wysoką jakość kurczaka żywionego wyłącznie naturalną paszą roślinną bez GMO. Uwidocznione w projekcie nawiązanie do tradycji podkreśla jego polskie pochodzenie. W efekcie wypracowaliśmy silny brand, który w krótkim czasie ma szansę zdobyć szybką rozponawalność i zaufanie konsumentów.

Category
Packaging
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging