SaltPepper Brand Design | TREFL – rebranding marki
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12439
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12439,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

TREFL – rebranding marki

Statyczny, symetryczny logotyp nie wskazywał na obszar działalności marki, czyli branżę gier. Nie budził pożądanych skojarzeń: energii, zabawy i emocji.

Opakowania gier i puzzli nie posiadały spójnych elementów oraz zasad aplikacji logotypu.

 

Rozwiązaniem było stworzenie dynamicznego, nowoczesnego logotypu, przy zachowaniu dotychczasowej symboliki. Nowy logotyp stał się wyrazisty, dynamiczny.

 

Pudełka puzzli i gier otrzymały jednolity layout i spójną infografikę, dzięki której symbole grupy wiekowej użytkownika, czas trwania gry oraz ilość graczy są intuicyjne, łatwe do znalezienia.

 

Poprawa wizerunku marki na poziomie identyfikacji wizualnej. Poprawa impastowości opakowań na półce.

Category
Corporate/Brand identity
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging