SaltPepper Brand Design | Warsaw Airport Services – identyfikacja wizualna
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12645
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12645,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Warsaw Airport Services – identyfikacja wizualna

W obliczu konsolidacji 5 niezależnych spółek handlingowych należących do Przedsiębiorstwa Państwowego Porty Lotnicze, pojawiła się potrzeba opracowania globalnej nazwy oraz identyfikacji wizualnej budującej spójną tożsamość firm oraz odzwierciedlającej wysoką jakość usług lotniskowych.

 

W naszej strategii postawiliśmy na zbudowanie pozytywnych skojarzeń i emocji. Zależało nam na stworzeniu nazwy zapadającej w pamięć – często branding maszyn obsługujących samolot tuż po lądowaniu jest jednym z pierwszych przekazów widocznych dla pasażerów. Opracowaliśmy więc nazwę “Welcome”, budzącą pozytywne konotacje z atmosferą lotniska, polską gościnnością, otwartością i uprzejmością. Logotyp, który miał spełniać kryteria “odtechnicznionego” ujęliśmy w oszczędną, lecz nowoczesną formę z wbudowanym w literę “L” elementem nawiązującym do pasa startowego. Ten graficzny detal typograficznego znaku nawiązuje również kolorystyką do pierwotnych barw Warsaw Airport Services. W szczegółowym brand booku opracowanym dla nowopowstałej marki zawarliśmy dokładne wytyczne co do stosowania nowego znaku.

 

To właśnie słowem “Welcome” ubranym w typograficzny logotyp widoczny niemal w każdym zakątku lotniska, pasażerowie z całego świata witani są w Polsce.

Category
Corporate/Brand identity
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging