SaltPepper Brand Design | Jedynka – repozycjonowanie marki
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12066
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12066,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Jedynka – repozycjonowanie marki

Przy wysokiej rozpoznawalności marka miała zawężone pozycjonowanie. Była postrzegana przede wszystkim jako „Farba dla Fachowców”. Problemem był także brak spójności w kreowaniu wizerunku produktów marki oraz mała atrakcyjność i wyrazistość opakowań na półce.

Po szeregu badań konsumenckich oraz analizie zaproponowaliśmy Jedynce nowe pozycjonowanie marki, skupiając się na łatwości stosowania produktu, a mniej na efekcie. W ślad za rebrandingiem, opracowaliśmy brand claim „po prostu maluj”, komunikujący łatwość i prostotę malowania. Końcowym etapem było stworzenie nowej identyfikacji wizualnej. Badania pokazały szybki wzrost pozytywnego postrzegania marki. W krótkim czasie marka zaczęła być pozycjonowana przez konsumentów wyżej od marek konkurencyjnych w segmencie.

Category
Corporate/Brand identity
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging