SaltPepper Brand Design | Telepizza – komunikacja ofert produktowych
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12603
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12603,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.3.1,vc_responsive

Telepizza – komunikacja ofert produktowych

Naszym zadaniem było stworzenie komunikacji zachęcającej obecnych i potencjalnych klientów do zakupu
(w lokalu i na dostawie przez telefon) pizzy w atrakcyjnej cenie promocyjnej. Biznes sprzedaży pizzy polega na bardzo atrakcyjnych ofertach. Zaprojektowaliśmy kreatywne rozwiązania, które zwiększały sprzedaż.

 

Stworzyliśmy dwa Key VIsuale głównej ofert promocyjnej „2 za 1”. W jednym wykorzystaliśmy oryginalne ranty z pizzy,
co dodatkowo uwiarygodniało smaczność sprzedawanej pizzy. W drugim ofertę przedstawiliśmy w estetyce komiksowej.
Zakres prac obejmował strategię, Key Visual, outdoor, POS, Ambient Media, BTL.

 

REFERENCJE

Category
Brand Communication
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging

OCELIO

Brand Communication, Packaging