Przeprojektowaliśmy opakowania linii serków Turek Puszysty. Celem projektu było utrzymanie rozpoznawalności brandu, zwiększenie apetyczności opakowań, a także czytelne rozróżnienie poszczególnych wariantów smakowych produktu.
W założeniu, opakowania Turka Puszystego powinny przemawiać przede wszystkim do ceniących tradycyjny design polskich rodzin. Z naszych analiz wynikało, że należy jednak jeszcze mocniej podkreślić apetyczność packshotu produktu oraz poprawić czytelność poszczególnych smaków.
Wyrazistemu rozróżnieniu wariantów posłużyły dystynktywne panele kolorystyczne, a także uwidocznienie deskryptorów smaku. Wrażenie apetyczności uzyskano za pomocą dużych, smakowitych zdjęć kanapek z dużą ilością serka. Poza przeprojektowaniem 3 istniejących opakowań, zaprojektowalismy także 2 nowe smaki Turka – „z chrzanem” i „z rzodkiewką”.