Stworzyliśmy projekt graficzny i mechanizm on-line raportów rocznych prezentujących działalność Spółki w latach 2011, 2012, 2013.
Innowacyjność i profesjonalizm – na tych dwóch fundamentalnych wartościach marki Budimex oparliśmy koncepcje trzech kolejnych projektów raportów rocznego. Naszą ideą było zaprezentowanie inwestorom i partnerom marki najistotniejszych danych firmy, podanych w maksymalnie nowoczesny i zarazem komunikacyjnie intuicyjny sposób. Szczególną uwagę poświęciliśmy architekturze informacji zawartych w raporcie. Zastosowana kodyfikacja kolorystyczna i graficzna oprawa informacji w multimedialnym wydaniu raportu stanowią intuicyjną nawigację po ważnych wskaźnikach firmy. Każde wydanie zaprojektowanego przez nas raportu to inny elektroniczny nośnik danych oprawiony w dedykowaną okładkę wraz z dołączonym listem od Prezesa spółki. W 2011 roku projekt przyjął formę płyty DVD. List od Prezesa oraz skrót najważniejszych informacji ujęliśmy w formę drukowanej książeczki, która stanowi zaproszenie do zapoznania się z treścią raportu zawartą na płycie. Elegancka „kieszonka”, na której wykorzystaliśmy opracowaną przez nas już wcześniej koncepcję graficzną, chroni okładkę raportu. Kolejne wydanie (raport za 2012 rok) to pendrive schowany w białej, harmonijkowej książeczce, natomiast edycja 2013 to raport roczny w formie linku do dedykowanej strony oraz kod QR – oprawione w innowacyjną formę drukowaną ze specjalnym etui ochronnym.
Wszystkie projekty utrzymane zostały w kolorystyce firmowej. Nietypowe wykrojniki elementów drukowanych, wyjątkowa oprawa fotograficzna, dedykowane ryciny i rysunki oraz nowoczesny design dodatkowo podnoszą ich jakość i podkreślają wartości marki.