Władze nowo powstającego portu lotniczego Warszawa-Modlin, wybrały nasz projekt jako zwycięski w przetargu na logotyp nowego lotniska. W naszej strategii projektowej postawiliśmy na branding miejsca, podkreślając walory regionu Mazowsza i akcentując elementy narodowego dziedzictwa.
Stworzyliśmy znak, który jest syntezą inspiracji folklorem Mazowsza oraz wyjątkowym położeniem lotniska. Sygnet w kształcie kuli ziemskiej obrazuje widok z samolotu wznoszącego się dynamicznie nad mazowieckim pejzażem, tuż przy charakterystycznym zbiegu dwóch rzek: Narwi i Wisły. Kolorystyka nawiązuje do malowniczych pejzaży wokół Modlina oraz do pasiastych sukien mazowszanek, co podkreśla polski, narodowy charakter portu lotniczego.
Nowoczesna, lekka typografia wraz z sygnetem oddają modernistyczny charakter miejsca, wpisując znak w światowe trendy brandingu miejsc. Odrywając się od ziemi podczas startu na nowym lotnisku, wypatrujcie wyjątkowego pejzażu, który symbolicznie zamknęliśmy w logotypie.