Modlin – projekt logotypu
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12075
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12075,bridge-core-3.2.0,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-30.7,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,qode-portfolio-single-template-5,wpb-js-composer js-comp-ver-7.9,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-

Modlin – projekt logotypu

About This Project

Władze nowo powstającego portu lotniczego Warszawa-Modlin, wybrały nasz projekt jako zwycięski w przetargu na logotyp nowego lotniska. W naszej strategii projektowej postawiliśmy na branding miejsca, podkreślając walory regionu Mazowsza i akcentując elementy narodowego dziedzictwa.

Stworzyliśmy znak, który jest syntezą inspiracji folklorem Mazowsza oraz wyjątkowym położeniem lotniska. Sygnet w kształcie kuli ziemskiej obrazuje widok z samolotu wznoszącego się dynamicznie nad mazowieckim pejzażem, tuż przy charakterystycznym zbiegu dwóch rzek: Narwi i Wisły. Kolorystyka nawiązuje do malowniczych pejzaży wokół Modlina oraz do pasiastych sukien mazowszanek, co podkreśla polski, narodowy charakter portu lotniczego.

Nowoczesna, lekka typografia wraz z sygnetem oddają modernistyczny charakter miejsca, wpisując znak w światowe trendy brandingu miejsc. Odrywając się od ziemi podczas startu na nowym lotnisku, wypatrujcie wyjątkowego pejzażu, który symbolicznie zamknęliśmy w logotypie.

Category
Corporate/Brand identity
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging
SaltPepper Brand Design
Podczaszyńskiego 29/1 Warszawa, Poland, 01-866
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów. +48 502 635 576 biuro@saltpepper.pl https://saltpepper.pl/