Marka Uroda powierzyła nam odświeżenie opakowań pełnej linii produktów Melisy: kosmetyków z długą historią na polskim rynku.
W naszej strategii postawiliśmy na kluczowe benefity produktów: naturalność i delikatne, kojąco-nawilżające walory kosmetyków, tworząc linię kreatywną opartą na klasycznej, minimalistycznej elegancji.
Nowy design opakowań podkreśla łagodząco-nawilżające właściwości melisy stanowiącej swoiste DNA marki. Zobrazowaliśmy esencję płynącą z tej leczniczej rośliny czyniąc z niej głównego bohatera key visuala, a jednocześnie ograniczając do niezbędnego minimum liczbę elementów współwystępujących na etykiecie.
W efekcie wypracowaliśmy wyrazisty, bezpośredni przekaz – niezmiennie czytelny również dla konsumentek przywiązanych od lat do marki. Zachowaliśmy przy tym oszczędność formy z dbałością o klasyczną elegancję i równowagę wizualną podkreślającą naturalne walory produktu.
Nowe opakowania strukturalne w połączeniu z odświeżonym designem otwierają Melisie możliwość konkurowania z produktami z zupełnie nowej dla marki półki kosmetycznej.