Naszym zadaniem było dotarcie z informacją o nowym produkcie poprawiającym pamięć i koncentrację poprzez odróżniającą się od rynkowej konwencji komunikacją.
Grupą docelową był aktywny i zapracowany konsument, głównie kobiety w Polsce oraz w wybranych krajach Europy Środkowej.
Głównym celem było przełamanie stereotypu, że leki są dla zapominalskich, starszych ludzi. Pokazaliśmy w ciekawy, oryginalny sposób pracę mózgu, który jest wypełniony zadaniami do wykonania i zapamiętania. Ogrom zadań został spisany na żółtych małych karteczkach, które układają się w kształt mózgu, a w tym pomóc ma preparat Bilomag Zdrovit i jego dobroczynne składniki wspomagające pamięć: miłorząb japoński, lecytyna oraz magnez z witaminą B6.
Spot utrzymany jest w błękitnej tonacji korespondującej z opakowaniem preparatu w tle słychać orientalne dźwięki podkreślające pochodzenie miłorzębu. Kampania miała miejsce w głównych stacjach telewizyjnych, towarzyszyły jej billboardy sponsorskie oraz kampania prasowa i BTL.