Agencja SaltPepper Brand Design zrealizowała nowy ciekawy projekt dla firmy Herbapol. Herbapol zaprasza całe rodziny do spróbowania pysznych owocowych herbatek i klasycznej, czarnej herbaty, w nowych, opakowaniach. Herbatki kuszą pięknymi owocami, które wspaniale prezentują się rozświetlone promieniami słońca. Dorodne maliny, owoce leśne, wiśnie i truskawki pobudzają zmysł smaku. Obok filiżanki czarnej herbaty na opakowaniu znalazły się ciasteczka w kształcie serca. Herbaty dedykowane rodzinnym spotkaniom – na opakowaniach ukazują kolejny emocjonalny element kreacji – przyjazne rysunkowe postaci. Wprowadzenie tego elementu jest niezwykle ważne, ma zadanie skupić uwagę konsumenta, tworząc wrażenie rysunków wykonanych ad hoc na opakowaniach. Nad wizualizacjami owoców widoczna jest także, czytelna, łatwa do zapamiętania nazwa, która ma szansę stać się ikoną brandu i równocześnie deklaracją konsumenta, dowodem wyboru herbat firmy Herbapol. Po prostu – Nasza.