Firma Agus – polski producent mleka w proszku, koncentrujący dotychczasowe działania biznesowe głównie na sprzedaży B2B, podjął decyzję rozszerzenia działalności o segment B2C (sprzedaż detaliczna). W związku z planowanym rozwojem, agencja została poproszona o kompleksowe opracowanie koncepcji nowej, międzynarodowej marki mleka w proszku, skierowanej na rynki globalne.
Zadaniem agencji było stworzenie impaktowej nazwy, logotypu, ikony brandu oraz projektu opakowań wpisujących się w międzynarodowe trendy projektowe. Stworzyliśmy apetyczną wizualizację brandu o dźwięcznej nazwie Milmo, zrozumiałej i czytelnej dla mocno zdywersyfikowanej grupy konsumentów. Opracowaliśmy klarowny, unikalny dla marki Agus, graficzny system nawigacyjny na odwrocie opakowania „Food Benefit Map”, dzięki któremu konsumenci łatwo odnajdują interesujące ich informacje uporządkowane hierarchicznie w trzech obszarach tematycznych: zdrowie, przyjemność, wygoda.
Nowoczesny, mleczny logotyp umiejscowiony na środku paczki, razem z impaktową ikoną w postaci serca stanowią silny element brandingowy. Apetyczna i dynamiczna prezentacja produktu na głębokim, kontrastowym tle podkreśla jego walory smakowe uwiarygadniając jakość produktu. Tył opakowania dopracowany w formie czytelnego dla konsumenta i unikalnego systemu.