Na rynku pojawiły się nowe opakowania przetworów warzywnych marki Dawtona. Nowy design zyskało ponad 20 różnych produktów sterylizowanych: warzywa, mieszanki warzywne i gotowe sałatki.
Redesign, zrealizowany przez agencję SaltPepper Brand Design dotyczy zarówno produktów pakowanych w puszki, jak i słoików. Nowe opakowania są bardziej czytelne, posiadają tablice GDA ze szczegółowymi danymi o wartości odżywczej. Lifting przeszły key visuale, pojawił się motyw drewnianej deski do krojenia, przez co produkty zyskały charakter lokalny, odwołujący się do natury i ekologicznego trybu życia. W zamierzeniu jest to również podpowiedź, że gotowe warzywa to doskonały składnik najbardziej wyszukanych potraw.
Na wszystkich opakowaniach jest już nowy logotyp producenta, zaprojektowany również przez agencję SaltPepper Brand Design. Dzięki redesignowi wszystkie produkty Dawtony nabrały spójności i doskonale wzmacniają rozpoznawalność marki. Sprzedaż produktów w nowych opakowaniach wspiera outdoorowa kampania wizerunkowa.