Grupa Drosed postanowiła odświeżyć identyfikację wizualną etykiet Kurczaka Zagrodowego i Kurczaka Zagrodowego Rosołowego – dostępnego na polskim rynku od 10 lat. Z naszego punktu widzenia, projekt od strony strategicznej i graficznej wymagał gruntownej rewolucji, dzięki której Kurczak Zagrodowy (w dwóch odmianach) stałby się silnym brandem samym w sobie, z mocną pozycją na wyjątkowo ciasnej półce.
Opracowaliśmy dwie spójne graficznie, eleganckie etykiety nadające brandowi charakteru premium, jednak silnie rozróżniające obie odmiany produktu (Kurczak Zagrodowy i Kurczak Zagrodowy Rosołowy). Dzięki intensywnej, szlachetnej kolorystyce (granatowa zieleń i złoto) oraz unikalnemu kształtowi etykiety produkt mocno wybija się z półki. Zrezygnowaliśmy ze zdjęć na rzecz szkicowanych elementów (wizerunek kurczaka na tle ekologicznej fermy), co podkreśla naturalność produktu.
Etykieta oddaje naturalność i wysoką jakość kurczaka żywionego wyłącznie naturalną paszą roślinną bez GMO. Uwidocznione w projekcie nawiązanie do tradycji podkreśla jego polskie pochodzenie. W efekcie wypracowaliśmy silny brand, który w krótkim czasie ma szansę zdobyć szybką rozponawalność i zaufanie konsumentów.