Active90 to linia kosmetyków w portfolio marki Uroda, przeznaczona dla osób aktywnych, energicznych i uprawiających sport. Stanęliśmy przed zadaniem zaprojektowania nowego key visuala dla tej właśnie sportowej linii Urody, przeznaczonej do osób młodych a w konsekwencji: przeprojektowania opakowań wszystkich produktów.
Koncepcję kreatywną oparliśmy właśnie na dynamice charakteryzującej produkty z tej linii. Energię ukazaliśmy poprzez elementy graficzne wywołujące skojarzenia z profesjonalnym obuwiem sportowym. To właśnie fragment odcisku buta z wyraźnie rozpoznawalną „oddychającą” strukturą stanowi główną część visuala. W rozróżnieniu wariantów żeński/męski postawiliśmy na łatwo identyfikowalne kody kolorystyczne: róż i granat. Jaskrawa kolorystyka uzupełniająca również podkreśla sportowy charakter produktów.
Nowe opakowania wyrażają charakter produktów Active90, komunikując nowoczesność i dynamizm oraz dzięki projektowej konsekwencji tworzą teraz spójną linię na drogeryjnej półce.