Indis Thea – stworzenie nowej marki
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów.
12599
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12599,bridge-core-3.2.0,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-30.7,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,qode-portfolio-single-template-5,wpb-js-composer js-comp-ver-7.9,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-

Indis Thea – stworzenie nowej marki

About This Project

Wiodący producent herbat owocowych Biofix rozszerzał swoje portfolio o herbaty czarne. Wchodząc w nowy segment, potrzebował stworzenia nowej marki, która byłaby wiarygodna w nowym obszarze działania.

 

Stworzenie nazwy „Thea” i „Indis”, które wskazują pochodzenie produktu, tym samym tworząc wokół marki „historię”. Zaproponowaliśmy architekturę marki typu ENDORSED BRAND: „Thea” jako marka parasolowa i „Indis” jako subbrand. Nowa marka herbat czarnych na polskim rynku, klasyfikowana w segmencie PREMIUM.

Category
Corporate/Brand identity, Packaging
  • All
  • Brand Communication
  • Corporate Publishing
  • Corporate/Brand identity
  • Fleet branding
  • Packaging
SaltPepper Brand Design
Podczaszyńskiego 29/1 Warszawa, Poland, 01-866
Umiejętne łączenie strategii i kreacji to nasza pasja. Nasi klienci i marki: Tikkurila, PZPN, Magi, Indykpol, Herbapol, Budimex, Turek, Uroda, Dawtona... Dołącz do liderów. +48 502 635 576 biuro@saltpepper.pl https://saltpepper.pl/