Opakowania Optivy prezentowały techniczny charakter, nie oddawały wysokiej jakości produktu.
Nadmiar informacji na froncie sprawiał, że opakowanie było mało czytelne i nie eksponowało głównych benefitów zastosowania produktu.
Zaproponowaliśmy opakowanie skierowane do kobiet, które są głównymi decydentami zakupu farb do mieszalnika. Logotyp marki parasolowej zyskał pierwszoplanową rolę. Wprowadziliśmy symbolikę komunikującą rzemiosło i kunszt. Zaproponowana przez agencję nowa strategia brandu zakładała odejście od funkcjonalnego wizerunku i skierowanie się w stronę premiowej tożsamości. Efekt udało się osiągnąć za pomocą subtelnych zdjęć kwiatów, imitujących pędzle umoczone w farbie. Każdy z wariantów produktu oznaczono „kwiatem” w innym kolorze, a zdjęcia umieszczono na czarnym, ekskluzywnym tle. Projekt zrewolucjonizował rynek opakowań farb w Polsce. Nowe puszki Tikkurila Optiva wymusiły zmiany komunikacji wielu konkurencyjnych opakowań. Przez niestandardową dla farb kolorystykę (czerń wydaje się zaprzeczeniem koloru) opakowania zyskały wyjątkową ekspozycję na półce.
Za projekt opakowania farb Optiva otrzymaliśmy nominację w prestiżowym międzynarodowym konkursie Pentawards 2010.