Proces zmiany identyfikacji wizualnej rozpoczął się na jesieni 2010 roku. W konkursie na nowy logotyp wzięło udział siedem agencji, po wyłonieniu trzech najlepszych propozycji przeprowadzono wśród kibiców badania fokusowe. Z rekomendowanych projektów w styczniu 2011 r. Zarząd PZPN wybrał nasz projekt.
Logo Polskiego Związku Piłki Nożnej ma przestrzenny kształt piłki, zarysowany za pomocą dynamicznego układu biało-czerwonych, połyskujących złotem szarf.W górnej części znaku szarfy układają się w kształt głowy orła – symbol polskości i dumy narodowej. Całość nawiązuje do historycznej ciągłości i odwołuje się do najlepszych tradycji piłkarskich prezentowanych w poprzednim logo. Dynamizm logotypu, podkreślony przez zwijające się wstęgi, symbolizuje emocje, rywalizację, otwartość i przejrzystość. Trójwymiarowy potencjał znaku zwiększa jego atrakcyjność i możliwości animacyjne. Nowe logo jest widoczne na wszystkich materiałach korporacyjnych.
Redesign logotypu to zmiana postrzegania PZPN w kierunku nowoczesnej, otwartej i profesjonalnej organizacji. Nowoczesny logotyp jest przystosowany do komunikacji i prezentacji w nowych mediach i wpisuje się w najnowsze trendy światowe.
Odświeżony został również layout strony internetowej i oficjalny newsletter. W ramach procesu zmiany identyfikacji wizualnej zaprojektowano także logo dla rozgrywek Pucharu Polski oraz I i II Ligii.