Beckers, silny gracz na półce farb, potrzebował równie silnego redesignu linii opakowań jednego ze swoich subbrandów: Designer. Opakowania charakteryzował brak przejrzystości i nieczytelna typografia, a benefity produktu oraz sam brand były naprawdę słabo zaakcentowane. Poszczególne produkty w ramach linii „żyły własnym życiem” i brakowało im wspólnej tożsamości. W naszej strategii postawiliśmy więc na silny redesign i uspójnienie linii farb, chcąc przekonać odbiorcę, iż sięga po naprawdę dobry produkt.
Przede wszystkim wyeksponowaliśmy logotyp marki wyraźnie oddzielając go od – uwydatnionego dodatkowo – logotypu subbrandu. Dzięki temu uzyskaliśmy efekt zwiększonej czytelności i wprowadziliśmy hierarchiczny porządek. Zintensyfikowaliśmy wyrazistość brandu oraz uporządkowaliśmy system informacji poprzez wprowadzenie na środek opakowania silnego elementu wyróżniającego – stickera z najważniejszymi informacjami, których konsument poszukuje w pierwszej kolejności. Benefity i cechy produktu ujęliśmy w formę nowoczesnych, intuicyjnych ikon komunikujących się z konsumentem w bardzo czytelny sposób. Zmiany zastosowaliśmy w linii produktów – Designer Colour oraz Designer Kitchen&Bathroom uspójniając ją i nadając jej wspólną tożsamość. Deskryptory kategorii produktu intuicyjnie wpisaliśmy w grafikę tła (Designer Colour – kolorowe paski, Designer Kitchen & Bathroom – paski w innych kolorach z kropelkami wody).
W efekcie zmian i zastosowaniu odpowiedniej architektury informacji brand zyskał na wyrazistości i czytelności. Uporządkowane opakowanie jest teraz bardziej zrozumiałe dla konsumentów i stało się czytelne oraz impaktowe – trudno przeoczyć je na sklepowej półce.