Kwiaty Polskie to wysoce zakorzeniona w świadomości konsumentek marka kosmetyczna. Strategia Urody zakładała dotarcie do nowych, bardziej wymagających konsumentek – przy jednoczesnym utrzymaniu zaufania tych przywiązanych do marki od lat. Redesign całej linii opakowań miał więc nadać marce charakteru nowości, naturalności i świeżości, lecz w granicach akceptowalnych przez dotychczasową grupę klientek. Zmiany nie mogły również dotknąć logotypu Kwiatów Polskich.
Począwszy od zmiany opakowań strukturalnych na szklane, zaimplementowaliśmy serię nowości pozycjonujących markę wyżej, niż postrzegana była dotychczas. Zaakcentowaliśmy delikatność kobiecej skóry poprzez zastosowanie w grafice subtelnych, lekkich płatków kwiatów. Pastelowa, łagodna kolorystyka komunikuje atrybuty poszczególnych produktów. Całą linię spina wyrazista klamra w postaci motywów kwiatowych oraz uspójnionych elementów graficznych.
Zastosowane zmiany plasują markę na wyższej niż dotąd półce kosmetycznej, otwierając jej drogę do nowych konsumentek. Przywiązane do dawnych Kwiatów Polskich konsumentki, dzięki zastosowanej kodyfikacji nawiązującej do poprzednich opakowań, z łatwością rozpoznają swoją ulubioną markę.