W obliczu konsolidacji 5 niezależnych spółek handlingowych należących do Przedsiębiorstwa Państwowego Porty Lotnicze, pojawiła się potrzeba opracowania globalnej nazwy oraz identyfikacji wizualnej budującej spójną tożsamość firm oraz odzwierciedlającej wysoką jakość usług lotniskowych.
W naszej strategii postawiliśmy na zbudowanie pozytywnych skojarzeń i emocji. Zależało nam na stworzeniu nazwy zapadającej w pamięć – często branding maszyn obsługujących samolot tuż po lądowaniu jest jednym z pierwszych przekazów widocznych dla pasażerów. Opracowaliśmy więc nazwę “Welcome”, budzącą pozytywne konotacje z atmosferą lotniska, polską gościnnością, otwartością i uprzejmością. Logotyp, który miał spełniać kryteria “odtechnicznionego” ujęliśmy w oszczędną, lecz nowoczesną formę z wbudowanym w literę “L” elementem nawiązującym do pasa startowego. Ten graficzny detal typograficznego znaku nawiązuje również kolorystyką do pierwotnych barw Warsaw Airport Services. W szczegółowym brand booku opracowanym dla nowopowstałej marki zawarliśmy dokładne wytyczne co do stosowania nowego znaku.
To właśnie słowem “Welcome” ubranym w typograficzny logotyp widoczny niemal w każdym zakątku lotniska, pasażerowie z całego świata witani są w Polsce.