Uspójnienie i uatrakcyjnienie linii opakowań farb na półce. Nadanie im wyrazistości, by zmienić postrzeganie marki przez konsumentów. Przeprojektowanie farb białych oraz farb i preparatów specjalistycznych spowodowało wzrost
rozpoznawalności marki.
Tikkurila Ogród Barw – nowa linia farb lateksowych w gotowych kolorach, funkcjonująca pod marką Jedynka. Naszym zadaniem było stworzenie nazwy dla subbrandu, wielu inspirujących nazw dla gotowych kolorów, logotypu oraz systemu opakowań.
Stworzyliśmy koncepcję nawiązującą do letniego ogrodu, nazwę subbrandu – “Ogród Barw” oraz opracowaliśmy inspirujące nazwy dla 28 gotowych kolorów (wśród nazw znajdziemy m.in. „soczystą gruszkę”, „dorodną dynię”, „aksamitny nagietek”).
Projekt opakowań w 4 wyrazistych kodach kolorystycznych, silnie eksponujący brand Jedynki oraz deskryptory benefitów użycia produktu. Koncept został poddany badaniom konsumenckim i został bardzo pozytywnie odebrany przez grupę docelową.